Zwroty i reklamacje 2018-03-09T17:07:48+00:00

 WYMIANA, ZWROTY I REKLAMACJE

 TOWAR PODLEGA ZWROTOWI/WYMIANIE DO 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA. ZWRACANY LUB WYMIENIANY TOWAR POWINIEN BYĆ KOMPLETNY, POSIADAĆ METKI I ZAWIESZKI, W KTÓRE BYŁ ZAOPATRZONY ORAZ NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA.

 

ZWROT

W CELU DOKONANIA ZWROTU TOWARU, PROSIMY WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU, ZAWIERAJĄCY OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY I WYSŁAĆ GO NA WŁASNY KOSZT WRAZ Z  ORYGINAŁEM PARAGONU I TOWAREM NA NIŻEJ PODANY ADRES:

em-store.pl
Rędzińska 90
42-200 Częstochowa

ZWROT NALEŻNOŚCI OBEJMUJE WARTOŚĆ ODSYŁANEGO TOWARU, ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ KOSZTY DOSTAWY. ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ODESŁANY PRODUKT NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP KOMPLETNEJ PRZESYŁKI Z TOWAREM NIENOSZĄCYM ŚLADÓW UŻYTKOWANIA. ZWROT BĘDZIE DOKONANY PRZELEWEM NA RACHUNEK WSKAZANY PRZEZ KLIENTA W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU.

WYMIANA

W CELU DOKONANIA WYMIANY TOWARU NALEŻY NAJPIERW WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ ZWROTU, W KTÓRYM ZAWARTE BĘDZIE WSKAZANIE TOWARU, NA KTÓRY MA NASTĄPIĆ WYMIANA, KTÓRY NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES E MAIL: info@em-store.pl. PO OTRZYMANIU PRZEZ SKLEP FORMULARZA WYMIANY/ZWROTU KLIENT OTRZYMA OD NAS MAILA Z POTWIERDZENIEM DOSTĘPNOŚCI TOWARU, (CO OZNACZA WYRAŻENIE AKCEPTACJI SKLEPU NA WYMIANĘ TOWARU) PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU WYMIENIANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA WŁASNY KOSZT WRAZ Z ORYGINAŁEM PARAGONU NA NIŻEJ PODANY ADRES:

em-store.pl
Rędzińska 90
42-200 Częstochowa

JEŚLI WYMIENIANY PRODUKT JEST DROŻSZY OD ZAKUPIONEGO, PROSIMY O PRZELANIE NA NASZE KONTO RÓŻNICY. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY WPISAĆ „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”. W TAKIEJ SYTUACJI WYSYŁKA JEST REALIZOWANA PO OTRZYMANIU PRZEZ NAS PRZELEWU. GDY PRODUKT JEST TAŃSZY OD ZAMÓWIONEGO POPRZEDNIO, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA OTRZYMANIA PRZEZ NAS WYMIENIANEGO PRODUKTU RÓŻNICA ZOSTANIE PRZELANA NA NUMER KONTA PODANY W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU.

SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.

REKLAMACJE

KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI W PRZYPADKU STWIERDZENIA W DOSTARCZONYM TOWARZE WAD FABRYCZNYCH LUB NIEZGODNOŚCI TOWARU Z TOWAREM ZAWARTYM W ZAMÓWIENIU.
W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY O ODESŁANIE TOWARU PRZESYŁKĄ POCZTOWĄ NA ADRES SKLEPU:

em-store.pl
Rędzińska 90
42-200 Częstochowa

DO ODSYŁANEGO TOWARU PROSIMY DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI,  SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.
REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP PRZESYŁKI Z REKLAMOWANYM TOWAREM. W PRZYPADKU UZNANIA REKLAMACJI, TOWAR USZKODZONY ZOSTANIE NAPRAWIONY LUB WYMIENIONY NA INNY, PEŁNOWARTOŚCIOWY, A JEŚLI BĘDZIE TO JUŻ NIEMOŻLIWE (NA PRZYKŁAD Z POWODU WYCZERPANIA ZAPASÓW TOWARU), SKLEP ZWRÓCI KLIENTOWI RÓWNOWARTOŚĆ CENY TOWARU LUB ZAOFERUJE MU INNE, DOSTĘPNE W SKLEPIE TOWARY DO WYBORU.

 

Formularz zwrotu
Formularz reklamacyjny